20 in blue

Sådan så jeg ud til min fødselsdag i søndags. I Middleton blå og med (lidt) nye sandaler. Jeg havde en dejlig dag! I aften vil jeg lave et langt indlæg, til alle jer, der er begyndt at blive lidt irriteterede over mit “periode bloggeri”. Jeg har nemlig fået mange kommentarer på det der med, at jeg ligesom ikke blogger så meget mere. Håber I vil læse det.

This is what I looked like at my birthday last Sunday. In Middleton blue and with (kind of) new sandals. I had a wonderful day (thanks to my wonderful friends..) Tonight I am going to respond properly to the comments I’ve been getting lately about my lack of posts. Hope you will read it!

C

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “20 in blue

  1. Totally love it! You look gorgeous! Happy late birthday! xx

  2. sofie madsen

    det glæder jeg mig da til at læse :)

  3. MA

    Hej Cecilie. Indlæg om aftenen? Det kom jo aldrig… det er helt i orden ikke at have lyst til at blogge – men så kan du altså ærlig talt heller ikke forvente, vi gider kigge med… Den her blog er blevet virkelig kedelig, jeg kommer nok desværre ikke til at læse med fremover. Hav det godt.

    • L

      ENDELIG var der en der gad kommentere det – det er efterhånden ikke første gang man bliver “lovet” indlæg, som aldrig kommer :-)
      Farvel..

  4. Nu skrev jeg jo ikke at jeg ville udgive det i aften. ærgerligt at vide at man skuffer nogen, men man kan jo ikke stille alle tilfreds hele tiden :-)

Leave a Reply

